Jocurile online și aplicațiile video sunt printre puținii beneficiari ai epidemiei cu coronavirus din China, înregistrând milioane de vizualizări și descărcări, în condițiile în care oamenii blocați în carantină acasă caută divertisment și modalități de a-și pierde timpul, relatează Reuters.

Schimbarea a determinat companii mai obișnuite să facă afaceri în showroom-uri, cum ar fi producătorii auto Tesla și Mercedes să își promoveze intens produsele în mediul online, potrivit Mediafax.

Chinezii călătoresc și se întâlnesc cu rudele și prietenii în timpul tradiționalei vacanțe de Anul Nou Lunar, dar mulți și-au amânat sau anulat planurile la jumătatea lunii ianuarie, odată cu izbucnirea epidemiei de coronavirus.

„Îmi folosesc telefonul mobil doar trei ore pe zi la serviciu, dar cel puțin opt ore în fiecare zi în cadrul Festivalului de primăvară, pentru că este atât de plictisitor”, a spus Lu Zhang, profesor de liceu în estul provinciei Shandong, aflat în vacanţă forțată.

mai mult la reporterglobal.ro

 

Lasă un răspuns